onsdag 12. oktober 2011

Travel travel, men ingen reise...

Veilederen min* sier det er in å være travel. Buzzy is the new black liksom. Er man ikke travel så regnes man rett og slett ikke med. Med dét kan jeg si jeg har en svært så trendy timeplan og noen av vennene mine er rett og slett trendsettende! Doktorgradsstipendiater, noen som er nye i arbeidet sitt, en hel drøss med møteløver og kun et fåtall som kan ta ting på sparket. Med det vil jeg si at nå er det vel snart så mange som er in at det er på tide at det degraderes til ut. Om det blir in ha god tid, så vil kanskje færre av oss dø av hjerteinfarkt innen vi fyller 40. *håpe håpe*

*Ja, jeg er jo masterstudent, så da har jeg veileder, jeg har til og med en biveileder.

Trykk her for reisesang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar