torsdag 19. januar 2012

Gjesteinnlegg: Hvor går egentlig grensen for at man kan skylde på at "miljøet er lite"..?

Han jeg hadde sex med i et år, har nå sex med eksen til eksen min. Før de hadde sex hadde jeg sex med eksen hennes da han var på besøk. Hun jeg har sex med nå hadde sex med han jeg hadde sex med i et år en gang for veldig mange år siden. Hun jeg har lyst til å ha sex med hadde sex med hun jeg har sex med i nesten et år før hun jeg har sex med og jeg hadde sex. Det jeg lurer på nå er hvor lenge jeg må vente etter at jeg har sluttet å ha sex med hun jeg har sex med før jeg kan ha sex med hun jeg har lyst til å ha sex med, uten at hun jeg har sex med skal bli sur?

3 kommentarer:

  1. Jeg tror det er en tremånedersregel

    SvarSlett
    Svar
    1. Virkelig? Hvis hun jeg har sex med har/hadde følelser for hun jeg jeg har lyst til å ha sex med da..?

      Slett
    2. Da kan det hende at du har forbud... kjipe greier.

      Slett