tirsdag 15. november 2011

Papirfly i flere sjangere

Oppfølging av papirfly eller flaskepost.

Kjære Filosofen,
Jeg tenker på deg dagen lang og skulle ønske du hadde øyne for meg også. Jeg klarer ikke snakke med deg når du er tilstede, holdt i sjakk av forelskelsens sterke armer.
Inderlig hilsen Maria

Til Filosofen!
Maria spør om sjangs. Sett kryss:

Ja
Nei
Kanskje

Hilsen Marie
Hei Filosofen!
Vi er en gjeng som skal drikke øl på fredagskvelden etter jobb. Bli med da!
Hilsen Maria


Vil du verra med mæ hjæm i natt? Ska vi sov i samme sæng i natt? Hvis du tøøøør?


 





2 kommentarer:

  1. Det ble ikke noe papirfly, men en mail. Lurer på om jeg kan anse meg som avvist...

    SvarSlett
  2. Definitivt avvist... Trist på en tirsdag formiddag hvor det hadde passet meg langt bedre om jeg fikk en klem.

    SvarSlett